Visszatérések és reklamációk
- Milyen helyzetekben fogja használni az eljárást
Visszatérítés - a szerződéstől való elállás
- Az áru nem felel meg Önnek, és vissza szeretné küldeni.
Reklamáció
- Az áru szállítás közben megsérült.
- Valami hiányzott a szállítmányból.
- Az árut a jótállási időn belül szeretné reklamálni.
- Mire számíthat
- A visszaküldés mindig ingyenes.
- Önnek 14 napja van arra, hogy elálljon a szerződéstől.
- A reklamációkat haladéktalanul, legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napon belül kezeljük.
- Ha eláll a szerződéstől, 14 napon belül visszatérítjük a pénzét.
- Hogyan kell csinálni
- Ha visszatérítést vagy reklamációt szeretne kérni, kérjük, használja az alábbi online űrlapokat.
- A szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében jól csomagolja be az árut.
- Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el nekünk az árut.
- Folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt a feldolgozás állásáról.
Kérjük, töltse ki az online űrlapot a visszaküldés vagy a reklamáció igényléséhez:
Válassza ki a visszaküldési módot
Bármelyik fuvarozóval
A csomagot bármilyen módon küldje el a következő címre:
TopRobot s. r. o.
Okružná 577/4, 900 42 Dunajská Lužná, Slovakia
30 kg/60 cm feletti túlméretezett termékekhez
- Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal:
shop@pool-centrum.hu